בקרוב-שאלות ותשובות און ליין.
בואו לשאול את השאלות ולקבל את כל התשובות, בניית אתרים, אפיון, עיצוב אתרים, בניית אתרים בפייסבוק ועוד. הצוות שלנו לרשותכם, הידע שלנו לשרותכם, מה לעשות כדי להפיק אתר מוצלח? איך ניתן לקדם אתר ומהן הדרכים? האם אתר בפייסבוק יכול להיות מנוהל תוכן?....השאלות שלכם, התשובות שלנו...בקרוב...

תהליך קידום אתרים

 

 

בעת קבלת אתר אינטרנט לקידום בין אם הוקם איתנו וגם אם לא, מתבצעות פעולות ראשוניות והמשכיות על מנת להכניסו לקטגוריית אתר בקידום או אתר מקודם.התהליכים המבוצעים רבים, חלקם בסיסיים בחזקת MUST שמערכת לניהול תכנים טובה יודעת לבצע, וחלקם האחר אף הם נחוצים אך דרושה להם יד מקצועית, דרך ביצוע נכונה, הבנת הדרישות והצרכים, עבודה אינטנסיבית יום יומית תוך הבנה מלאה. חשוב לציין שביצוע לא נכון או אפילו לא חוקי מבחינת גוגל, משמעותו לעיתים העלמה מהמנועים ומן הסתם בעיה קשה לאתר ולבעליו.

הפרמטרים הנקבעים ע"י גוגל משתנים מעת לעת, מתעדכנים תוך שינוי האלגוריתם, כך שדרוש ידע רב בניתוח אתר ובביצוע תהליכים נכונים על מנת לקדם ולהשיג תוצאות טובות.

התהליכים העיקריים בקידום אתרים:
 
  קבלת אתר לניתוח ראשוני
  ניתוח שוק ומתחרים
  בחירת ביטויים ומילות מפתח לתהליך
  ביצוע מפת אתר
  רישום באינדקסים רלוונטיים
  בחינת מערכת הניהול והאפשרויות
  אופטימיזציה (מיטוב) לקוד האתר
  שיפור מערך התוכן של האתר
  יצירת תימוכין ע"י תכנים מבחוץ (בלוגים, רשת חברתית ועוד..)
  יצירת קישורים מאתרים רלוונטיים
  שיפור בתנועת גולשים אל האתר
  מעקב וניתוח דרך הטמעת קודי מעקב באתר
  כתיבת תכנים על בסיס קבוע ושיפור מערך הקישורים

 

 

 

 

 

 

 

ביצוע תהליכי קידום לאתר דורש ידע מקצועי רב ושילוב עם יכולות מערכת ניהול האתר לביצוע חלק מהפעולות בעיקר בתחום התוכן, כותרי האתר ומילות המפתח. קידום אתר באופן עצמאי אפשרי אם כי לא בהכרח מומלץ, לפחות לא בתחומי שינויים בקוד שם תהיו חייבים לקבל עזרה מקצועית חיצונית.לתחרות הגדולה על מיקומים נדרשות פעולות של בעלי מקצוע שזהו מקצועם וזהו תחום התמחותם.למדיה קונספט מקדמי אתרים שזהו תחום המומחיות שלהם והם מעורים בשינויים הנדרשים הן בתהליכי כתיבת הקוד והן בתהליכי כתיבת התוכן.
 

קראתם?השכלתם? נשמח לקבל לייק וגם שיתוף ושליחה...
רוצים לשתף את המאמר בפייסבוק?