פרסום ושיווק בפייסבוק
כולם כבר בפייסבוק, אחוזי החשיפה לפייסבוק בישראל הם מן הגבוהים בעולם, ישראל היא המדינה השנייה בעולם בשיעורי החדירה של פייסבוק בקרב גולשי האינטרנט, עם 90%...בנוסף, בישראל רשומים כ-3 מיליון משתמשי פייסבוק, ופייסבוק נמצאת במקום השני ברשימת היעדים האינטרנטיים מייד אחרי גוגל, ותוסיפו את העובדה המדהימה על אחוזי חשיפה נושקים ל 75% בעולם ועוד למעלה מ600 מיליון משתמשים ועולה....מדהים!!!
השיווק ברשת האינטרנט מואץ ורץ קדימה כל הזמן. המודעות, הרצון להיות שם, היכולות והחידושים האחרונים בנושא הרשתות החברתיות, ובעקבות כך ההתפתחות המהירה מאוד של הבנת הצורך השיווקי ברשת, גרמו לתחרות גדולה מאוד על מיקום, היבדלות, שוני, משיכת הפוקוס מהגולש ועוד.כולנו כבר למדנו שכתיבת תכנים רלוונטית חשובה מאין כמוה במארג הרשתי, ביכולת להתקדם במעלה החיפושים בעיקר בגוגל. הרצון לבלוט ולהיות ממוקם גבוה ונחשב, דורש מאמצי שיווק גדולים שבאים לידי ביטוי בכתיבה מרובה, בפתיחת אתרי תוכן רבים, בשילוב קשרים וקישורים, בהעלאת בלוגים ופורומים מקדמים קלאסיים, ועכשיו המשחק גדול הרבה יותר כאשר הנושא השיווקי דרך הרשתות החברתיות נמצא בתאוצה מתמדת.
המהפכה החברתית (זו שברשת), ברורה והחלטית.היא גורם משמעותי ביותר בתפיסה השיווקית של כל ארגון או מותג.הדרך בה כולם כבר שם, בואו נדבר איתם ונשקיע בהם תוכן ונשתף אותם, שונה מהותית מעצם ההובלה של הגולשים אל האתר שלך, זה הוותיק והטוב.
פייסבוק מעודדת זאת ע"י שילוב כלים מעולים לביצועי שיווק מעודכנים:
דפי אוהדים, פרסום מודעות, שיתופים, אפשרות לפיתוח אפליקציות בתוך דפי האוהדים ועוד.
אין ספק שלעסקים ישנה עדנה. לפתע, קמה פלטפורמה עסקית שיווקית, שברובה באופן מעשי ניתנת להקמה כמעט ע"י כל אחד, ודרכה ניתן להגיע לחשיפה ממוקדת ומאוד רחבה גם התפוצה הרגילה של החברים וגם בתפוצה הוויראלית דרך חברים של חברים וכן הלאה.
MediaFace - יכולות השיווק באופן מעשי דרך פייסבוק?
הקמת מערך עמודי פייסבוק עסקי (דפי אוהדים)
בניית אתרים כולל מערכת ניהול בפייסבוק.
ביצוע והקמת עמודי נחיתה לקמפיינים.
שילוב כפתורי לייק, שליחה, שיתוף ותגובות באתרי אינטרנט.
הקמה וביצוע של קמפיין מודעות (קמפיין ממומן).
כתיבה וניהול מאמרי פייסבוק בשילוב תמונות.
ניהול פעילות שוטף של דפי פייסבוק וקידום דף האוהדים.
עיצוב באנרים ולוגו לדפי הפייסבוק.
ייעוץ והדרכה בניהול דפי אוהדים / עסקיים.
ייעוץ והדרכה בפתיחת דפי אוהדים.
הפוטנציאל בפייסבוק הוא אדיר, צריך לקחת בחשבון שככל שהפלטפורמה הזו חזקה ובעלת אופי וויראלי, יש בה גם את עניין החשיפה והיותכם גלויים.היו חכמים ויצירתיים מספיק כדי להראות לכולם את עצמכם בדרך שלא תפגע בעסק.היו קשובים לחבריכם שנתנו בכם אמון ועשו "לייק", וזכרו שחשובה מאוד כמות האוהדים שלכם, אבל גם איכותם והיותם אוהדי הדף המאמינים בו ובמוצר.חשוב לזכור ולדעת שדפי האוהדים נסרקים ע"י מנועי החיפוש, וככל שדף בפייסבוק מכיל תנועה ועדכונים על בסיס קבוע, הדבר יבוא לידי ביטוי גם בחיפושים האורגניים ברשת.