בקרוב-שאלות ותשובות און ליין.
בואו לשאול את השאלות ולקבל את כל התשובות, בניית אתרים, אפיון, עיצוב אתרים, בניית אתרים בפייסבוק ועוד. הצוות שלנו לרשותכם, הידע שלנו לשרותכם, מה לעשות כדי להפיק אתר מוצלח? איך ניתן לקדם אתר ומהן הדרכים? האם אתר בפייסבוק יכול להיות מנוהל תוכן?....השאלות שלכם, התשובות שלנו...בקרוב...

בניית אתרים לעסקים

 

 

רשת האינטרנט מהווה את הפלטפורמה השיווקית החשובה ביותר, העדכנית ביותר והמתעדכנת ביותר.מהירות הפרסום בה והיכולת לקשר ולתקשר עם הלקוחות, עם מקבלי ההחלטות, עם הגולשים און ליין, נותנים לעסק המתהווה או העסק הקיים שתי אפשרויות:

1.להקים מערכת אינטרנט (אם עדיין לא קיימת כזו)
2.להקים מערכת אינטרנט (אם עדיין לא קיימת כזו)

לא, זה לא טעות בכתיבה, ולא כפל לשון, זו הדגשה בקריצה...ההבנה והתפיסה ברורה, היו שם ומהר, הכול בשליטה שלכם, לכם יש את היכולת להניח תכנים ברשת, לשווק, לפרסם, להגיב, להציג...בעצם מה לא...

עסקים קטנים ובינוניים יכולים בהשקעה יחסית נמוכה להגיע למיתוג והופעה משמעותית הן ברשת האינטרנט והן במקביל ברשת החברתית.שידור התדמית העסקית, עם יכולת שיווק כמעט ללא הגבלה, היכולת להכריז ולהראות, לקדם ולייצר שוק לקוחות חדש מוגשת לכם כיום על פלטפורמה קלה נגישה ובעיקר ניצפיית.

 מה מומלץ לעסק ברשת כיום?

בניית אתרים לעסקים מושתת בעיקר על שילוב כמה גורמים עיקריים או ה"ריבוע הקדוש":

  הקמת אתר אינטרנט ייחודי, מעוצב בעל תדמית רצויה לעסק.
  מימוש היכולת השיווקית ברשת החברית תוך הקמת פלטפורמה כזו.
  יצירת מועדון לקוחות לדיוור ישיר ואלקטרוני.
  קידום והופעה במנועי החיפוש ובראשם גוגל.

לכל אחד מארבע הצלעות יש כמובן סעיפי משנה והסתעפויות, אך ניקח זאת כמסה ראשית ולדעתנו הצנועה גם הכרחית.החשיבות של כל גורם בריבוע הזה הינה משמעותית ביותר.ההחלטה צריכה בסופו של דבר להתקבל האם ארגון/עסק "הולך" על הכול בבת אחת, או מציב מטרה להגיע בסופו של תהליך למצב בו כל ארבע הצלעות מחוברות ומתפקדות בסינרגיה ובתאום.

ברור לכולם שאתר אינטרנט מהווה שלד ובסיס הן תדמיתי מיתוגי, והן שלד טכנולוגי לכל אותם חלקים.ההחלטה צריכה אכן להתחיל מהקמת אתר לעסק, שילוב הרשת החברתית, קידום ומועדון לקוחות.

עיצוב, מיתוג, מסרים שיווקיים...

בעת בניית אתרים לעסקים נלקחות בחשבון החלטות רבות, העיקרית שבהן צריכה לדון בענייני עיצוב ומיתוג האתר. המבקר באתר קצר בזמן, הוא רוצה לקבל את המסרים במהירות, ואנחנו רוצים לצוד את עינו כמה שיותר מהר...המתחרה שלכם מחכה ממש בחיפוש הבא...אטרקטיביות העיצוב, החיבור ההרמוני לאתר ישאירו את המבקר בו זמן יחסית ארוך במושגי רשת על מנת שיוכל לפחות להבין את המסר השיווקי ולעיין בנושאים הראשיים אותם מייעדים לו לראות.

יש לשער שכאשר גולש אקראי או מבקר מונחה מגיע לאתר העסקי שלכם, ייחשף לא רק לאתר אלא גם למוצרי שיווק נוספים שלכם כמו כרטיסי ביקור, לוגו החברה, ניירת, דיוור מעוצב, רשתות חברתיות ועוד.אחידות המיתוג והנראות כאן היא קריטית, המבקר חייב להבין שמדובר במשפחה עיצובית אחת, ושכל האלמנטים למעשה אחידים.

האתר עוצב בצורה אופטימאלית, כל החלקים בפאזל השיווקי אוחדו וחוברו לכדי יחידה אחת הרמונית ומשדרת היטב את המסרים, איך בכל זאת ניתן להגיע לקהל יעד חדש או להעביר מסר גם לקהל היעד הוותיק יותר? קידום...

ההשקעה הבאה והמאוד הגיונית היא בנוכחות בעלת משקל ברשת. יש דרכים רבות להעביר ללקוחות דרך להגעה לאתר, כמובן בדרך הישירה, הידנית או על ניירת החברה, או בדיוור הרגיל היוצא מהעסק הן הכתוב והן האלקטרוני, אך מה ניתן לעשות כדי שאל האתר שלכם יגיעו גם דרך חיפוש ביטוי רלוונטי לכם ברשת החיפוש?

  קידום אורגני או ממומן (SEO ) במנועים הגדולים ובראשם גוגל.
  פרסום בפורטלים ואתרים רלוונטיים לכם - המתחרים כבר שם...
  החלפת קישורים הדדית עם אתרי שת"פ בתחומים שלכם.
  כתיבת מאמרי תוכן ושילובם בפורטלים העוסקים בתחומי העסק.
  שילוב פעילות ברשתות חברתיות כגורם הגעה וויראלי ללקוחות חדשים.
  סרטוני תדמית ממוקדים ושילובם ברשת YouTube) בעיקר).
  מתן רלוונטיות לאתר דרך שילוב כדאיות למבקר בו (מבצעים, מתנות ועוד...)
  שילוב אתרי סלולר והקמת אפליקציה לארגון.

ישנם גורמים רבים המהווים שלד שיווקי ברשת האינטרנט.אין צורך הגיוני וכלכלי להתנפל בבת אחת על כל האפשרויות.מומלץ לבצע תשתית ראשונית כגון אתר ראשי ומשם לפתח את הנושאים האחרים, כך שההחלטה על ביצוע פעילות ברשת צריכה להתבסס גם על פיתוח המאפשר שדרוג והתרחבות עתידית.

קראתם?השכלתם? נשמח לקבל לייק וגם שיתוף ושליחה...
רוצים לשתף את המאמר בפייסבוק?