בקרוב-שאלות ותשובות און ליין.
בואו לשאול את השאלות ולקבל את כל התשובות, בניית אתרים, אפיון, עיצוב אתרים, בניית אתרים בפייסבוק ועוד. הצוות שלנו לרשותכם, הידע שלנו לשרותכם, מה לעשות כדי להפיק אתר מוצלח? איך ניתן לקדם אתר ומהן הדרכים? האם אתר בפייסבוק יכול להיות מנוהל תוכן?....השאלות שלכם, התשובות שלנו...בקרוב...

הקמת דף נחיתה איכותי

מאמרים » הקמת דף נחיתה איכותי

 

דף נחיתה

דף נחיתה הינו למעשה דף אינטרנט, ברוב המקרים עמוד אחד, אשר מציג למבקר בו באופן מרוכז ומתומצת תוכן שיווקי, מכירתי, מעוצב על מוצר או מותג, כאשר המטרה היא לייצר תהליך פנייה / רכישה / התעניינות או בשפת הרשת "ליד". ברוב במקרים מגיעים לדף נחיתה מקמפיינים, באנרים, מבצעים ברשת, מודעות גוגל וכו'.

דפי הנחיתה נולדו למעשה כדי לתת לגולש  "נחיתה רכה" ברורה וממוקדת במוצר, בדף ייעודי בעל גוון פרסומי, על מנת לא להנחית את המבקר המגיע מקמפיין לאתר המלא רצוף התוכן והעמוס. דף נחיתה יכול להיות גם דף מיועד לכך בתוך אתר הבית, כאשר חוקי הנחיתה חלים גם עליו: להיות שיווקי, מוכר, פרסומי ועם יכולת לייצר קשר והמשכיות.דפי נחיתה נועדו על מנת לשפר גם את יחס ההמרה בין גולשים באתר או בקמפיין לבין ביצוע תהליך המשכי.

דף נחיתה צריך לתת מענה מהיר, מיידי, מכוון מטרה, מסקרן ובעיקר מוכר, וישנו הבדל עצום בין דפי נחיתה ממוקדי מטרה אליהם מגיעים גולשים לבין הגעה לאתרים מלאים. הכוונה ברורה:לייצר כמה שיותר פניות מהקמפיין, כאשר דף הנחיתה המאוד ממוקד יעזור לבצע את המשימה.

מה צריך כדי  לייצר דף נחיתה יעיל?

עיצוב דף נחיתה
עיצוב איכותי מקצועי ותואם לאתר ולעסק שלך - חשוב ביותר.העין הרואה את דף הנחיתה סוקרת במהירות את הדף ומחפשת מסרים בולטים ושיווקים, הבלטת המסרים בעיצוב מקצועי תעשה את ההבדל ותשכנע מיידית להמשיך, לקרוא ולייצר קשר.אל תעמיסו במסרים גראפיים כבדים מידי, שימרו על פשטות וניקיון ובעיקר על יחס נכון בין התוכן לעיצוב.רצוי שלא תתבצע גלילה בדף הנחיתה, על מנת להראות את כל האינפורמציה בצורה ברורה ומלאה מיד עם ההגעה לדף.

כתיבה שיווקית ממוקדת מטרה
כמו בכל כתיבה שיווקית גם בדף הנחיתה חשוב להעביר את המסרים הנכונים בצורה תמציתית ומרוכזת, כתובה ומייצגת את המוצר כראוי.עוד בטרם תיגשו לכתיבה, קחו בחשבון את קהל המטרה, גילו, הבלטת היתרונות שלכם מול המתחרים, למה דווקא אנחנו ולא אחרים ואיך לגרום לו לשלוח או הטופס ולייצר קשר. שאלות לא קלות, אבל הכוונה היא בהחלט להקשות עליכם על מנת להוציא אל הכתוב את המיטב השיווקי.

אופטימיזציה לדף נחיתה
"חוקי גוגל" קיימים אף הם ומומלץ בחום רב להשתמש בהם בדפי הנחיתה.הדף צריך להיות מותאם לגוגל, עם טקסט כתוב נכון בעל מילות מפתח רלוונטית לנושא, תוך שמירה על כתיבה בקוד נכון ותיקני.

הנעה לפעולה
כוונו את דף הנחיתה כך שאפשרות יצירת הקשר אם דרך טופס בדף או דרך מספרי טלפון, תהיה בולטת וקלה מאוד לביצוע.זכרו שאנחנו בסך הכול רוצים כמה פרטים, לא יותר...טלפון ומייל יספיקו, שם הפונה בהחלט, וגם מקום לכתיבה חופשית.


הבדילו בין האתר המלא שלכם לבין דף הנחיתה. צרו כמה דפי נחיתה, לכל מוצר או לכל מותג, שימרו על אווירת העיצוב הארגונית. היו ממוקדי מטרה ושימרו על איזון נכון בין האזור השיווקי לבין אזור ההנעה לפעולה.מסרים ברורים וקצרים יעשו את העבודה.


קראתם?השכלתם? נשמח לקבל לייק וגם שיתוף ושליחה...
רוצים לשתף את המאמר בפייסבוק?